Ateliere

Alegerea atelierului se face prin completarea formularului de înscriere.

Cum se scriu proiectele Erasmus?

Silviu Brebuleț

profesor consilier școlar

reprezentant CJRAE Vrancea

Profesor consilier școlar, coordonator al Centrului de Asistență Psihopedagogică din C.J.R.A.E. Vrancea, licențiat în psihologie şi doctor în științele educației. Coordonator şi membru în echipa de management a mai mult de 20 de proiecte Erasmus + (proiecte de mobilitate KA1 şi parteneriate pentru cooperare KA2) în domeniul educației școlare şi educației adulților, cu experiență în redactarea cererilor de finanțare pentru proiecte educaţionale atât în cadrul programului Erasmus +, cât şi altor programe (EEA Grants, POCU/POSDRU etc.), promotor al învățării pe tot parcursul vieții şi al dezvoltării competenţelor didactice prin participarea la experiențe internaționale de formare sau schimb de bune practici.

 

ABC-ul managementul de proiect – pași pentru elaborarea unui proiect de succes

Anca Voineag
inspector școlar, proiecte educaționale, ISJ Sibiu

Fără a-mi propune consumarea integrală a subiectului, în cadrul atelierului vor fi prezintate principalele aspecte legate de managementul proiectului și se dorește să ofere auditoriului, motivația de a apela la sursele bibliografice în domeniu şi nu în ultimul rând curajul de a iniția şi implementa proiecte educaționale.

 

 

Bune practici. Comunitatea Îndreptar Digital

Adela Beca

Asociația Techsoup

Adela s-a alăturat echipei Techsoup după aproape 10 ani de activitate în marketing și comunicații în sectorul privat și public. De 2 ani a fost profesor de școală primară într-un sat rural de lângă București, ca parte a programului Teach for Romania. Așa și-a descoperit pasiunea pentru educație și a decis să se dedice noului ei obiectiv: acela de a sprijini cât mai mulți profesori să aibă acces la formări și resurse de calitate și să răspândească cuvântul despre rolul pedagogic uimitor pe care îl poate avea utilizarea tehnologiei în activitățile școlare. Studiile sale includ un master în publicitate la o școală de afaceri, marketing și comunicare din Barcelona și o diplomă de licență în publicitate de la Universitatea din București – Studii de jurnalism și comunicare.

Bune practici. Comunitatea Îndreptar Digital

Ana Stamatescu 

Asociația Techsoup

Istoricul Anei ca voluntar și contributor la educație și ONG-uri pentru tineri se întoarce în 2008. Când nu este ocupată să răspândească vorba despre competențele MOOC și competențele digitale, își hrănește pasiunea pentru sporturi în aer liber, călătorii și lilieci. În 2017, Ana a devenit Forbes România „30 under 30” Honoree, parte a unei noi generații de tineri antreprenori și transformatori sociali digitali. Din 2018, ea face parte, de asemenea, din Rețeaua de Alumni Bosch în calitate de Changemaker Fellow. Are o licență în control automat și informatică aplicată la Universitatea Politechnica din București și un master în managementul afacerilor la Academia de Studii Economice.

Bune practici. Modele de proiecte

Camelia Limbășan,

profesor consilier

Absolventă a Liceului Pedagogic din Sibiu. A finalizat programul de licență la Universitatea ”Lucian Blaga” Sibiu, specializarea Psihopedagogie, promoția 2006 și masterul, specializarea Management Educațional, în 2010. A încheiat, de asemenea, un program postuniversitar de conversie profesională, specializarea Tehnologia Informației, la Universitatea ”Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, în 2008,. Aceste sunt studiile prin care și-a format competențele inițiale și pe baza cărora și-a conturat apoi concepția didactică și managerială. Practica la clasă și managementul școlii i-a oferit de multe ori provocări, dar și satisfacții, astfel încât a avut în permanență nevoi de formare destul de diverse. Atât ca profesor, cât și ca director al Școlii Gimnaziale Cârța, până în acest moment a dezvoltat diverse proiecte Erasmus, Sds Local. În Școala Gimnazială Racovița, unde are norma de predare la disciplina Informatică, a scris și câștigat finanțare pentru proiecte prin Banca Mondială, Uniunea Europeană, Comenius, Etwinning Erasmus și proiecte finanțate de fundația Orange Digitaliada.
Din anul 2013 coordonează echipa de implementare a proiectelor în asociația Grupul de acțiune locală Tara Oltului, ca manager de proiect. A elaborat Strategia de dezvoltare locală a GAL TARA OLTULUI. Am dezvoltat și evaluat proiecte atât pentru persoane juridice, cât și pentru UAT SI ONG, pe domeniile: agricol, microîntreprinderi, social, educațional pe liniile de finanțare PNDR, POCU și altele.

Parteneriatul școală-comunitate în educația incluzivă

lector univ. dr. Lia Bologa,

psiholog

Absolventă a Facultății de Științe, specializarea Psihologie din cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, a unui master în surdo-audiologie în cadrul aceleiași universități, și a studiilor de doctorat în Psihologie la Universitatea ”Babeș-Boylai” din Cluj-Napoca, este cadru didactic la Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu, Facultatea de Științe Socio-Umane,
Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic. Susține cursuri de ”Psihologia Educației”, ”Integrare și incluziune la vârstele mici”, ”Integrarea
persoanelor cu dizabilități senzoriale” și ”Integrarea persoanelor cu tulburări de comportament”. Este psiholog, cu o vechime de peste 20 de ani, membru a
Colegiului Psihologilor din România, cu competență în psihologia muncii și organizațională, psihologia transporturilor și psihologie clinică. Este absolventă
a master-ului în NLP (programare neuro-lingvistică) și a unui curs de specializare în resurse umane și psihonutriție.  

Finanțări nerambursabile prin Agendele Județului

Daniela Lupica

Atelierul îți propune prezentarea oportunităților de finanțare nerambursabilă pentru proiecte culturale și pentru dezvoltarea comunității, proiecte sportive, educaționale, de și pentru tineret prin Agendele anuale ale Judetului Sibiu.

Daniela Lupica este șef al Serviciului Strategii, Dezvoltare Economică și Socială (Direcția Strategii, Proiecte) – coordonează fundamentarea, elaborarea, implementarea şi monitorizarea strategiilor, planurilor şi programelor de dezvoltare a judeţului, a Programului pentru școli și a programelor de finanțare nerambursabilă ale Județului, gestionarea unor parteneriate ale județului, implementarea unor proiecte cu finanțare europeană etc.

Translate »